Tu zapisujemy się na chunina. JA TAKŻE!!!!!!!!!!
Ostatnio edytowany przez Naruto (2008-03-28 17:44:04)
Imię: Naruto
Pochodzenie: Suna Gakure
Klan: Seichu
Siła: 27
Zręczność: 23
Szybkość: 27
Celność: 23
Życie: 200
NinJutsu - 20
TaiJutsu -23
GenJutsu - 23
Kontrola Chakry -20
Kenkkej Genkaj- Lvl 1
Jutsu Klanowe:
Suna Bunshin
Ranga:C
Chakra:15
Tworzy klona z piasku który może walczyć, lecz nie może się oddalać od swojego stwórcy dlatego jest stosowany w defensywie.
Daisan no Me
Ranga:C
Chakra:25
Tworzy trzecie oko które pozwala na obserwowanie terenu z dala od rzucajacego a takze uzywana w polaczeniu z Suna Tama.
Suna Shuriken
Ranga: D
Chakra:5x1 shuriken
Tworzy shurikeny z piasku.
Suna no Yoroi
Ranga:B
Chakra:100
Nakłada na rzucającego drugą skóre utworzoną z piasku, którą można regenerować za pomocą chakry.
Suna Shigure
Ranga:B
Chakra:150
Jest to zwykły deszcz tylko, że chmura i jak sam opad jest z piasku. Przeciwnik po tej technice zostaje unieruchomione.
Jutsu opanowane:
-Shusim no jutsu(30)
-Kawarami no Jutsu(30)
-Konoha Senpuu
Jutsu Ćwiczone:
Chakra : 150
Ekwipunek : 1050 hyu , 5 noży kunai , 10 shurikenów
Zwierzeta:
Misje:
D-0
C-0
B-0
A-0
S-0
Troche o Jutsu:
Shusim no jutsu
Podstawowa technika każdego Shinobi. Dzięki niej z łatwością można unikać wielu ataków podczas walki z wrogiem. Ninja potrafi szybko pojawiać się i znikać, a potem szybko przystąpić do ataku. Dodatkowymi elementami tej techniki jest mgła, piasek albo inne elementy przyrody, które mogą zapewnić pewien kamuflaż.
Kawarimi no jutsu
Techinka stosowana przez większoś ninja. Jutsu te pozwala na szybką zamianę swojego ciała z dowolnym przedmiotem, rośliną, a nawet zwierzęciem. Dzięki temu można zmylić wielu przeciwników. Każdy kto da się na to nabrać przez pewien czas czuje się zdezorientowany, przy czym atakujący może spokojnie zaatakować z innego miejsca.
Konoha Senpuu
Bliźniaczy atak "Konoha Gouriki Senpuu". Jedyną różnicą jest to, że w tym wykonuje się tylko jeden obrót, przez co kopniak staje się słabszy. W zamian jego przygotowanie jest o wiele krótsze dzięki czemu można zaskoczyć przeciwnika.