Naruto Rendan Ranga: C Obrażenia: 30 (od uderzenia) Opis: Combo pięciu dowolnie wybranych przez nas uderzeń ( uderzeń pięścią kopnięć, itp.). Wymaganie: (klony z "cialem" np. Kage Bunshin czy Mizu Bunshin)
Konoha Raiken Obrażenia:20+siła Ranga: E Opis: Ninja wybija się od ziemi w stronę przeciwnika, obracając się w powietrzu niczym trąba powietrzna i w odpowiednim momencie zadaje cios pięścią wzmocniony siłą wybicia i szybkością obrotów. Sennen Goroshi Obrażenia:10+siła+zmroczenie z bólu Ranga: E
Dynami Entry Obrażenia:25+siła Ranga: D
Hayabusa Otoshi Obrażenia:60+siła Ranga: C Opis: Technika skuteczna tylko jeśli przeciwnik znajduje się w powietrzu (możliwa kombinacja z Sennen Goroshi). Obejmujemy przeciwnika nogami i rękami w taki sposób, aby nasze głowy były po przeciwnej stronie i jego głowa była skierowana w dół, a potem utrzymujemy taką pozycję do chwili kiedy przeciwnik uderzy głową.
Gouwan Ranga: C Chakra:(zniszczenia zalezne od uzycia chakry) Skupiamy całą naszą siłę w jednej dłoni i uderzamy nią w ziemię, powodując bardzo duże zniszczenia w ziemi, skierowując je w odpowiednim kierunku. Technika bardzo skuteczna, gdy przeciwnik jest schowany pod ziemią.
TarenKen i TarenKyaku Obrażenia:40+siła i zręczność i szybkość Ranga: A Opis: Dwie techniki, których można używać jednocześnie lub pojedynczo . Technika polega na skupieniu siły w jednej ręce i/lub nodze w celu uzyskania szybkości, za którą nie nadąża ludzkie oko (zwykłe ludzkie oko). Uniknięcie takich ciosów sprawia problemy nawet najlepszym z Shinobich.
Ura Renge ranga: A Chakra: 210 Obrażenia:100+siła i szybkość Opis: Technika wymaga trzech aktywnych bram ! Technikę wykonuje się w sposób identyczny jak przy jutsu Omote Renge, z tą różnicą, że przy otwartej trzeciej bramie nasze ciało nie nakłada na nas żadnych ograniczeń. jest to jutsu kończące walkę niezależnie od tego czy się powiedzie, czy nie. Wykonujący po wszystkim nie jest w stanie się poruszyć i istnieje duże prawdopodobieństwo, że nie przeżyje tej techniki, jednak złapany w nią przeciwnik ma duże mniejsze szanse na przeżycie.
Asakujaku Ranga: S Chakra: 400 Obrażenia:150+siła i szybkość Opis: Technika wymaga sześciu aktywnych bram ! Po otwarciu szóstej bramy użytkownik uzyskuje na chwilę dostęp do niewyobrażalnej ilości chakry, z niewyobrażalną szybkością wybija jednym kopnięciem przeciwnika w górę, a w powietrzu uderza go setki razy z szybkością tak wielką, że powietrze wokół jego pięści tworzą się kule ognia podobne do tych z techniki Housenka no Jutsu, uderza wiec nie tylko pięściami ale i ogniem. Technika jeśli się powiedzie jest nie do przeżycia dla przeciwnika
|